У новому навчальному році пілотні класи НУШ перейдуть до середньої школи. Починаючи з 2017 року Інститутом освітньої аналітики проводилися моніторингові дослідження після впровадження реформи, що передбачає реалізацію нових підходів до навчального процесу в початковій школі. Наразі завершився сьомий етап, про перші результати якого розповідає заступниця директора Інституту Оксана Денисюк для порталу НУШ.
Як зауважує дослідниця, впровадження реформи Нової української школи викликало значний інтерес до нововведень. Для з’ясування характеристики змін Інститут освітньої політики протягом п’яти років проводив моніторингові дослідження, в результаті яких отримано інформацію за наступними напрямками:
Наразі триває аналітична робота над фінальним етапом. Однак за попередніми висновками зрозуміло, що впровадження реформи має позитивні результати, зазначає дослідниця:
Впровадження Державного стандарту початкової освіти має позитивний вплив, а саме:
Слабкі сторони реформування краще розглядати з позиції «чого бракує освітянам»:
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном