UA Рус

Впровадження реформи НУШ має позитивні результати: відомі перші дані фінального етапу дослідження

Впровадження реформи НУШ має позитивні результати: відомі перші дані фінального етапу дослідження

У новому навчальному році пілотні класи НУШ перейдуть до середньої школи. Починаючи з 2017 року Інститутом освітньої аналітики проводилися моніторингові дослідження після впровадження реформи, що передбачає реалізацію нових підходів до навчального процесу в початковій школі. Наразі завершився сьомий етап, про перші результати якого розповідає заступниця директора Інституту Оксана Денисюк для порталу НУШ.

Як зауважує дослідниця, впровадження реформи Нової української школи викликало значний інтерес до нововведень. Для з’ясування характеристики змін Інститут освітньої політики протягом п’яти років проводив моніторингові дослідження, в результаті яких отримано інформацію за наступними напрямками:

  • зміни в управлінні школою;
  • підтримка керівництвом інноваційної ініціативи вчителів-пілотників;
  • фінансове та матеріальне забезпечення пілотних шкіл;
  • готовність учителів до роботи за новим ДСПО;
  • освітнє середовище в пілотних класах;
  • професійне середовище вчителя;
  • педагогіка партнерства;
  • інклюзія в пілотних класах.
Підпишіться на email розсилку!

Наразі триває аналітична робота над фінальним етапом. Однак за попередніми висновками зрозуміло, що впровадження реформи має позитивні результати, зазначає дослідниця:

  • 82,4% заступників директорів шкіл зацікавлені в подальшій участі в експерименті;
  • у 96,3 пілотних школах створене освітнє середовище, яке відповідає вимогам нового Державного стандарту початкової освіти;
  • 89,8 % пілотних закладів освіти забезпечені необхідними навчальними засобами (методичними та дидактичним).

Впровадження Державного стандарту початкової освіти має позитивний вплив, а саме:

  • 72,2% опитаних (учні та батьки) зауважують, що діти відвідують школу із задоволенням;
  • 65,7% респондентів зазначають, що учні більше зацікавленні у навчанні.

Слабкі сторони реформування краще розглядати з позиції «чого бракує освітянам»:

  • 65,7% та 47,2% респондентів наголошують про необхідність участі у тренінгах щодо змішаного та дистанційного навчання відповідно;
  • 66,7% опитаних вбачають за необхідність надавати можливість поглиблювати знання та навички щодо використання інноваційних інструментів при організації освітнього процесу;
  • 50% освітян наголошують про надання можливості отримати закордонний досвід.
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача