Укр Рус

Українські вчителі демонструють вищий рівень мультикультурних переконань, ніж учителі сусідніх країн

Українські вчителі демонструють вищий рівень мультикультурних переконань, ніж учителі сусідніх країн

Дослідження PISA опублікувало звіт на тему “Чи стикаються учні з дискримінацією в школі?”

Зокрема у досліджені висвітлювалось питання, чи сповідують учителі позитивні мультикультурні погляди та чи демонструють вони високий рівень міжкультурних переконань?

Що показало дослідження?

  • В Україні керівники закладів освіти повідомляють про більш позитивні мультикультурні переконання своїх учителів, ніж у середньому керівники по країнах ОЕСР.
  • Серед референтних країн вищий рівень демонструють лише вчителі Білорусі, а найнижчий показник мультикультурних переконань, за свідченням керівників закладів освіти, мають учителі в Угорщині.
  • Погляди та ставлення учнів щодо життя в глобалізованому світі здебільшого позитивно, але неістотно пов’язані з мультикультурними переконаннями вчителів у всіх референтних країнах.
  • Переважна більшість учнів у всіх референтних країнах уважає, що їхні вчителі мало схильні до традиційних проявів дискримінації, заснованих на стереотипах та упередженнях, щодо людей з інших культурних груп.
  • Водночас найчастіше учні вказували в анкетах, що більшість їхніх учителів або й майже всі мають занижені очікування щодо успішності учнів певних культурних груп: в Україні таких учнів 17 %, а найбільше серед референтних країн у Словацькій Республіці – 22 %.
  • Серед референтних країн лише учні в Білорусі відчувають менше, ніж в Україні, проявів дискримінації з боку вчителів.
  • Найгірший дискримінаційний клімат у школах Словацької Республіки.
  • Хлопці в усіх референтних країнах стикаються з проявами дискримінації з боку вчителів частіше, ніж дівчата.
  • У багатьох референтних країнах учні з низьким і середнім соціально-економічним статусом частіше повідомляють про прояви дискримінації у своєму закладі освіти з боку вчителів, ніж їхні благополучні однолітки.
  • Щоправда, статистично значущою ця різниця є лише в Угорщині та Словацькій Республіці.

Підпишіться на email розсилку!

  • У середньому по країнах ОЕСР зв’язок між індексами, що характеризують готовність учнів до життя в глобалізованому багатокультурному світі (за винятком індексу глобального мислення), та рівнем сприйняття ними дискримінації в школі є негативним.
  • Цей зв’язок слабший з тими аспектами, що характеризують знання учнів, але сильніший з міжкультурними поведінковими характеристиками.
  • Зі збільшенням індексу сприйняття дискримінації в школі найсуттєвіше зменшується індекс поваги до людей з інших культур.

Ознайомитись із дослідженням можна за посиланням.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача