UA Рус

ТОП-10 вчителів в номінації "Вчитель прифронтової зони"

25 вересня 2021 601 Друк
ТОП-10 вчителів в номінації Вчитель прифронтової зони

Global Teacher Prize Ukraine 2021 оголосила 10 фіналістів у номінації "Вчитель прифронтової зони". 

Така номінація з`явилась вперше у цьому році.

Що отримають фіналісти?

10 фіналістів отримають освітню подорож.

А їх школи отримають 300 тисяч гривень від технологічної компанії Deltahost на втілення власних проектів.

Дмитро Земляний, співзасновник компанії Deltahost, сказав: “Ми отримали близько сотні історій неймовірних вчителів зі Сходу. Вони — герої, адже боротьба йде не лише на фронті. Вона йде в першу чергу за світогляд поколінь. І наше завдання — їм допомогти. Саме тому Deltahost виділяє 300 тисяч гривень на технологізацію 10 шкіл із прифронтової зони. Адже ми маємо зробити все, аби інноваційність стала невід’ємною складовою освітнього процесу”.

ТОП-10 вчителів у номінації "Вчитель прифронтової зони":

Підпишіться на email розсилку!

  • Маргарита Сорока, вчителька початкових класів Лисичанської загальноосвітньої школи № 5 (Луганська область).

“Концепція перш за все повинна ґрунтуватися на повазі та усвідомленні власних потреб. Дитина має із самого малечку розуміти і відчувати себе. Адже сприйняття інших та приналежності — це проекція власного бачення й ставлення”.

  • Анастасія Ярова, вчителька англійської мови Маріупольської загальноосвітньої школи № 51 (Донецька область).

“Наша школа хоч і міська, але розташована майже на краю міста у приватному секторі (всього 3 км до кордону розмежування), і багато учнів належать до різних вразливих соціальних груп. Тому раніше навіть не було мови про впровадження технологій у класі, але завдяки участі у грантових проектах та програмах на уроках кожен учень має свій смартфон для інтерактивного навчання. Починаючи вже з 1-го класу стало можливо впроваджувати STEM-підходи”.

  • Геннадій Іванченко, викладає захист Вітчизни та фізкультуру в Маріупольській загальноосвітній школі № 56 (Донецька область).

“У мене в Маріуполі є група пластунів. Дуже хотів би з ними разом помандрувати країнами Європи, показати їм світ, щоб вони відчули себе частиною світового співтовариства, зробити їх громадянами світу, щоб вони на власні очі побачили розмаїття нашого світу, його красу у всіх її проявах, зрозуміли, що він потужний і в той же час крихкий та беззахисний, що ми — єдина спільнота, хоча розділена кордонами і тимчасовими труднощами — перешкодами”.

  • Тетяна Глебова, вчителька зарубіжної та української літератур, української мови Маріупольської загальноосвітньої школи № 15 (Донецька область).

“Впровадження концепції «громадянства світу» у школі, на мою думку, потрібно розпочинати з маленьких, але дієво-практичних кроків, коли учні зможуть застосувати свої знання та вміння на практиці”.

  • Елла Даниліна, класний керівник, вчителька мистецтв, технології та трудового навчання загальноосвітньої школи № 13 Селидівської міської ради міста Українськ (Донецька область).

“Культурно-етнографічна частина формується через ознайомлення учнів з культурними надбаннями народів світу, зокрема, українського народу; формуються уявлення про зв’язок культури з життям та побутом людей, відбувається знайомство учнів з різними видами творчості”.

  • Ірина Жукова, вчителька зарубіжної та української літератури, української мови Темрюцької загальноосвітньої школи Нікольської селищної ради (Донецька область).

“На своїх уроках багато уваги приділяю і нáскрізним змістовим лініям: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність»”.

  • Тамара Уманська, вчителька зарубіжної та української літератур, української мови в Кремінському ліцеї № 5 (Луганська область).

“Навколо стільки різноманітних людей з різними проблемами, що потрібно навчити дитину примирятися із цим, уміти жити в соціумі та навчатися цінувати себе та інших. На раді лідерів учнівської країни СХІД, яка діє по понеділках, коли ми узгоджуємо наші дії на тиждень, завжди знаходжу час для того, щоб похвалити інших за особистісні здобутки і щоб накреслити плани на майбутнє”.

  • Олена Сєдакова, вчителька початкових класів загальноосвітньої школи № 8 військово-цивільної адміністрації м. Торецьк (Донецька область).

“З батьками та учнями будую відносини на взаємній повазі та діалозі. Особливу увагу приділяю вихованню відповідальності як за свої вчинки, так і за розвиток і добробут своєї громади, держави”.

  • Наталя Сковородкіна, вчителька англійської мови (початкова школа) та зарубіжної літератури Білозерської загальноосвітньої школи № 18 (Донецька область).

“Головне — виховувати дітей хорошими громадянами, які усвідомлюють власну роль і значення в житті суспільства, є патріотами, вміють діяти відповідно до власних переконань і цінностей. Це — толерантні, відповідальні особистості, які виявляють повагу до історії, культури, мов, традицій”.

  • Людмила Ткаченко, вчителька української мови та літератури в Курахівському професійному ліцеї (Донецька область).

“Я розробила інтегрований урок «Виховання громадянина на матеріалах «Листів до сина В. О. Сухомлинського». Серед цілей уроку — виховна: виховувати почуття краси, духовності, патріотизму, бути справжнім громадянином своєї країни”.

Ім`я переможця стане відомо 2 жовтня.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача