
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (типова) для 5 – 9 класів як…
…один з індикаторів того, що наша освіти не є системним утворенням: МОН приймає як нормативно-правовий акт одне, а поміж рядків вказує на те, що у реаліях має працювати зовсім інше.
Мова про те, що є уроки (однакові за вимогами до дисципліни праці як для всіх учителів, так і для всіх учнів), що вважаються навчальним навантаженням учнів, а є такі, що навчальним навантаженням учня можуть не вважатися. Мовляв, то є навантаженням вчителя, класного керівника чи виконавців тієї позакласної роботи, яка між іншим є обов'язковою для всіх учнів у вигляді загальних "виховних" заходів тощо.
У підсумку в учня лишається одне з двох: або ти дисципліновано відповідальний і втрачаєш здоров’я вже до кінця 9-го класу, або ти під дією інстинкту самозбереження ставишся до обов’язкового «навантаження» вибірково і…
…у підсумку «мудрих компромісних» рішень державних мужів виростаєш згодом в одного з представників тієї європейської нації, яка має неприродньо низький середній вік життя та неадекватно високий рівень суспільного пофігізму щодо принципів доброчесності та поваги до законів держави.
Чтобы оставить свой комментарий, необходимо зарегистрироваться.