А, наприклад, знаю наживо - у Франції та Алжирі взагалі такої проблеми не буває.
Ніколи.
Бо там класних журналів нашого штибу з відображенням поточної роботи взагалі немає. Для чого ту поточну роботу після її реального здійснення, у чому не має ніяких сумнів, ще записувати? Адже заклад працює за встановленим розкладом. Працює, а не робить вигляд, що працює, а тому НІХТО нічого з поточного не перевіряє, бо є дирекція, яка все те весь час тримає у стані дії.
Натомість всі письмові планові ТЕМАТИЧНІ атестації учнів, що ними виконуються на окремих папірцях, є документами суворої звітності і зберігаються у вигляді підшитих пакетів в адміністрації, а не у підсобках вчителів чи у них вдома.
Є класний «гросбух» з підсумковими оцінками учнів за триместр та рік, де кожна оцінка супроводжується словесним коментарем учителя відповідного предмета плюс загальний коментар від педагогічної ради з підсумків учнівської освітньої діяльності за триместр та рік.
Витяг з нього робиться для батьків кожного учня як його триместровий/річний табель.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном