Укр Eng Рус

Професію інженера частіше обирають хлопці, а професію лікаря - дівчата

Міжнародне дослідження PISA оприлюднило звіт на тему: “Яку кар’єру, пов’язану з природничо-науковими дисциплінами, хотіли б для себе 15-річні?”

Що показав звіт?

• У середньому по країнах ОЕСР майже кожна четверта особа 15-річного віку планує працювати за професією, що потребує подальшої підготовки з природничонаукових дисциплін після здобуття обов’язкової середньої освіти.

• Хлопці удвічі частіше, ніж дівчата, планують працювати інженерами, ученими або архітекторами; також у середньому по країнах ОЕСР 4,8 % хлопців та лише 0,4 % дівчат планують працювати фахово у сфері ІКТ.

• Дівчата майже втричі частіше, ніж хлопці, планують працювати лікарями, ветеринарами, медсестрами чи фахівчинями в галузі медицини.

Роботодавці та освітяни можуть допомогти усунути стереотипи

“Під впливом своїх родин і популярної культури дівчата часто уявляють науковців чоловіками в лабораторних халатах, розглядають інформатику як «чоловічу» галузь і вважають, що успіх у науці зумовлений блискучими розумовими даними (яких вони часто не бачать у собі), а не важкою працею.

У таких стереотипах може бути певна частка правди, але вони часто знеохочують юнок, здатних до науки й зацікавлених у ній, планувати кар’єру в галузі природничонаукових дисциплін, техніки або інженерії.

Підпишіться на email розсилку!

Заклади середньої освіти можуть протистояти цим стереотипам і допомагати учням та ученицям формувати більш інклюзивний погляд на природничо-наукові дисципліни за допомогою кращої інформації про кар’єрні можливості.

Учні та учениці повинні мати доступ до точної, достовірної інформації та уникати нереалістичних або перебільшених картин варіантів кар’єри.

Роботодавці та освітяни в «чоловічих» чи «жіночих» галузях також можуть допомогти усунути поточні стереотипи, наприклад, шляхом сприяння усвідомленню того, що комп’ютерні науки («чоловічі» та «ботанічні») допомагають вирішувати проблеми зі здоров’ям («жіночі» та «турботливі»), або шляхом налагодження зв’язку та встановлення прямого контакту з учнями / ученицями та закладами освіти.

І вчителі також можуть відігравати важливу роль у культивуванні зацікавленості хлопців і дівчат у різноманітних темах із природничо-наукових дисциплін” — зазначають дослідники у звіті.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
Теги:
МОН Школа
Місце в рейтингу новин: 2426 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Інші новини

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача