UA Рус

Найпоширеніші стереотипи про педагогів

03 березня 2021 3739 Друк
Найпоширеніші стереотипи про педагогів

Професія вчителя залишається однією із шанованих, відповідальніших та важчих. Педагог завжди асоціювався із авторитетною та суворою людиною. Однак часи змінюються. Сучасне суспільство вже має інше відношення щодо беззаперечної постаті вчителя в навчальному процесі. Сьогодні батьки в першу чергу захищають особисті кордони власної дитини, для якої мають відноситися як до особистості, і лише потім сприймають настанови вчителя. Однак існують і ті, які досі живуть під впливом застарілих стереотипів щодо твердої поваги до вчителів, не зважаючи на те, заслуговують вони її чи ні.

Співзасновниця та керуюча партнерка Креативної Міжнародної Дитячої Школи Лідія Білас у виданні «Українська правда. Життя» розповіла про найпоширеніші міфи про вчителів.

1.Для встановлення дисципліни у класі діти мають боятися вчителя

Для учнів педагог повинен бути авторитетом, другом і наставником, сприяти створенню дружнього клімату в класі, надихати та мотивувати учнів до навчання. Діти повинні довіряти педагогу, не боятися висловлювати власну думку, яка відрізняється від думки вчителя. Знайшовши справжню підтримку, діти будуть прагнути повернутися до класу, навчатися із натхненням.

Відчуття страху підвищує рівень тривожності, що негативно впливає на успішність учнів, вони гірше сприймають та запам’ятовують інформацію. В їхній поведінці може з’явитися агресія як захисний інструмент перед острахом.

Встановити дисципліну в класі слід не залякуючи дітей, а зацікавлюючи їх.

2. Диплом – це найголовніше для вчителя

Наявність диплому безумовно є важливими моментом, однак в умовах сучасних тенденцій, педагоги повинні постійно самовдосконалюватися, підвищувати кваліфікацію, займатися самоосвітою. Важливе значення має емоційне благополуччя педагога, що сприятиме повній віддачі учням.

3. Чи потрібний диплом?

Вчитель повинен мати педагогічну освіту, як фундаментальну основу. Далі отримувати знання відповідно до вимог сучасності, щоб завжди бути на крок попереду від своїх учнів, для яких стати авторитетом.

Підпишіться на email розсилку!

4. Найважливішим завданням школи є надання освіти

Знання без перспективи їх подальшого використання в житті втратили свою цінність. Сьогодні будь-яку інформацію можна знайти в аудіальному, візуальному, друкованому або цифровому форматі. Заклади освіти повинні орієнтуватися на формування в дітях таких цінностей, як відповідальність, креативність, любов, повага , наполегливість тощо. Вони мають розпалювати в учнях бажання здобувати знання, оволодіти навичками застосування їх в реальному житті.

5. Школа надає лише базові знання, не зважаючи на талант кожної дитини

Дійсно, один вчитель не в змозі розгледіти талант кожної дитини. Цим мають займатися професійні ментори. В США дітям з третього класу пропонують проходити тести, які дозволяють педагогу виявити здібності дитини, на підставі яких він зможе займатися за програмою для обдарованих дітей.

В українських школах таких тестів немає. Але в окремих закладах освіти питанню визначення здібностей дитини приділяється значна увага. Так за підтримки педагогів учні отримують мотивацію до розвинення власних талантів.

Процес самовизначення повинен починатися з молодших класів.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача