Всесвітній економічний форум оприлюднив дослідження, де зазначено, що карантин негативно впливє на темпи навчання учнів у всьому світі.
Дослідження MсСinsey показує, що в середньому відставання від програми складає від 1 до 2,5 місяців.
Цей розрив особливо сильно відчувається серед дітей з різним соціально-економічним статусом та між учнями державних і приватних навчальних закладів.
У класах, де 80% дітей з бідних сімей, строки відставання досягнули показника у 2,5 місяці. Такі класи гірше засвоюють навчальний матеріал дистанційно.
Щодо строків відставання від програми, то вчителі повідомляють, що молодші школярі відстають на 2,2 місяці, а старшокласники — на 1,7 місяця.
60% вчителів у США та Японії оцінили ефективність дистанційного навчання як дуже низьку: 1-3 бали з 10.
В середньому у світі ефективність дистанційки оцінили у 5 балів.
Багато педагогів повідомляють, що через ізоляцію діти скаржаться на проблеми з психічним здоров’ям.
Детальніше про дослідження можна почитати тут.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном