Міжнародне дослідження якості освіти PISA провело дослідження на тему: “Чи по-різному дівчата та хлопці сприймають глобальні та міжкультурні виклики?”
Що показало дослідження?
У більшості країн та економік встановлено, що дівчата мають:
більшу обізнаність, але меншу самоефективність щодо глобальних проблем, ніж хлопці;
більшу здатність розуміти позиції інших, більший інтерес до пізнання інших культур, більшу повага до людей з інших культур, більш позитивне ставлення до іммігрантів, але меншу когнітивну адаптивність;
більше усвідомлення особливостей міжкультурної комунікації;
більшу активність щодо глобальних проблем, але меншу схильність до дій щодо колективного добробуту та сталого розвитку.
Хлопці частіше, ніж дівчата, беруть участь у заходах, під час яких від них очікують висловлення та обговорення своїх поглядів, натомість дівчата частіше, ніж хлопці, повідомляють про участь у заходах, пов’язаних з міжкультурним взаєморозумінням і спілкуванням.
“Найбільш вражаючим висновком є те, що спостерігається різниця в тому, як дівчата та хлопці беруть участь у видах діяльності, які пов’язані з глобальними та міжкультурними питаннями, на уроках. Дівчатам варто надати можливість показати себе в навчальних видах діяльності, де потрібна більш активна участь, що включає висловлення своєї думки та обговорення різних позицій, а хлопців варто заохочувати брати участь у заходах, зосереджених на міжкультурному взаєморозумінні та спілкуванні. Це сприятиме підвищенню позитивних міжкультурних навичок серед хлопців і підвищить самоефективність дівчат у глобальних і міжкультурних питаннях” – пишуть дослідники.
Детальніше ознайомитись із дослідженням можна за посиланням.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном