Чи треба вчити дітей на виріст?
(Це коли говорять: виростеш - дізнаєшся!). Але ця схема, на жаль, більше не працює.
Олександр Герцен, великий розумник, ще в 19 столітті говорив про те, що, коли народжується дитина, дорослі думають, що її завдання - вирости.
Вони помиляються.
Сенс її життя в дитинстві - просто бути дитиною.
У природі є істоти, які живуть всього один день. Так невже їх мета - вирости і померти?
Мета життя - в ній самій. Життя - не в майбутньому, а зараз! У 8, 13 або 15 років. У теперішній час.
Адже кожній людині вона важлива тільки тут і зараз. Тому варто вчити не на виріст, а на адекватні нинішнім часу цінності, ситуації і обставини.
Адже ми і в реальному житті вже майже нічого не купуємо на виріст.
Так ось. Якщо дитина навчиться вирішувати СЬОГОДНІШНІ завдання і розрулювати сьогоднішні обставини, то це і є спосіб ... навчити її вчитися.
Це саме те, що всі шукають і знайти не можуть.
Тому що саме в такому випадку вона може відразу бачити зв'язок між «знанням, дією і результатом». Добре, що багато-хто брались саме так вчити дітей через практичні кейс-уроки.
Адже це раніше купували одяг «на виріст», на три розміри більше, тому що був тотальний дефіцит одягу.
А зараз дефіциту в знаннєвій інформації немає. Тому немає сенсу вчити її тільки на виріст.
Або хоча б в пропорції 50:50.
Що ж робити? Дуже просто - переналаштувати цей тюнінг.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном