UA Рус

Активні ігри на уроці для розвитку математичних здібностей

Активні ігри на уроці для розвитку математичних здібностей

Засвоєння нового матеріалу супроводжується значним напруженням учнів. З метою розвантаження дітей на уроках існує безліч методів та прийомів. Найкращий ефект мають активні ігри для закріплення та повторення набутих знань та вмінь. Систематичне та цілеспрямоване їх проведення під час уроків сприятиме підвищенню працездатності, полегшенню оволодіння новою інформацією та вихованню функції взаємодії. Пропонуємо підбірку цікавих ігор для закріплення знань.

Гра «Футбол»

Учнів слід поділити на дві команди. Кожен з її учасників почергово називає довільний приклад та кидає м’яч учаснику іншої команди, який має відповісти. В разі неправильної відповіді  зараховується гол. Гра продовжується у зворотному порядку. Команда з меншою кількістю голів, отримає перемогу.

Гра «Приклад»

Учні стають у коло. Перший учасник гри називає число та передає м’яч наступному у довільному порядку. Другий гравець повинен назвати арифметичну дію та передати м’яч третьому учаснику, який також називає певне число. Четвертий учасник має озвучити результат арифметичної дії.

Гра «Сусіди»

Учасники утворюють коло, в центрі якого знаходиться ведучий з м’ячем. Він почергово кидає м’яч кожному гравцеві та називає будь-яке число. Учень, який отримав м’яч, має назвати числа-сусіди.

Гра «Гарячий стілець»

Один з учнів сідає на стілець перед класом. Учні почергово ставлять йому питання, відповідно до вивченої теми, на які він має відповісти. В разі неправильної відповіді на стілець запрошується інший учень. Той, хто допустить менше помилок, має бути відзначеним. Також можна виділити найбільш активних учнів, які ставили питання за темою.

Підпишіться на email розсилку!

Гра «Теніс»

Учнів слід поділити  на дві команди. Вчитель обирає тему, за якою команди мають назвати теорему, термін або вираз. Наприклад, перша команда називає термін, а друга повинна «відбити удар» та його сформулювати. Якщо вона справляється із завданням, ставить своє питання противникам. Гра продовжується до тих пір, доки одна з команд не зможе надати правильну відповідь.

Гра «Вчитель»

Клас слід поділити на команди по 5 чоловік. Кожна з ним має придумати та розв’язати за певний проміжок часу 2-3 завдання за різним рівнем складності. Перша команда задає своє завдання та через відведений час слухає рішення від інших команд-противників. В процесі відповіді може ставити питання. Хто краще впорався із завданням та відповів на всі питання, стає ведучою командою.

Гра «Хто більше»

Вчитель роздає кожному учню картку із зображенням цифри. За 1 хвилину діти мають написати якомога більше математичних прикладів, результатом яких має бути зазначене число.

Гра «Швидка лічба»

Кожен учень задумує число. Вчитель промовляє певну вимогу, наприклад «Зменшити число на 3». Почергово учні називають результат, а сусід по парті має вгадати задумане число.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача