Пошук по сайту

Дослідження PISA показують, що у багатьох країнах збільшується розрив між найслабшими та найсильнішими учнями у читацькій компетентності.

Про це йдеться у випуску “PISA у центрі уваги” на ресурсі “PISA Ukraine”.

Зокрема, середній показник успішності зменшився, а розриви в результатах із читання збільшилися в Австралії, Фінляндії, Ісландії, Кореї, Нідерландах, Словацькій Республіці та Швеції. Зменшення середніх показників здебільшого пов’язане з різким падінням рівня найслабших учнів.

“Утішна новина полягає в тому, що майже в усіх країнах / економіках учні з високими результатами розширюють свій репертуар навичок, оскільки збільшується попит на більш складні процеси читання.

Однак тенденції результативності учнів із низьким рівнем успішності та збільшення диспропорцій між досягненнями різних груп учнів у багатьох країнах викликають занепокоєнняУчні, які потребують додаткової підтримки та уваги, повинні бути виявлені на ранньому етапі, щоб гарантувати, що прогалини в навчанні, що спостерігаються сьогодні, не стануть причиною більшої соціальної та економічної нерівності в майбутньому“, – зазначають дослідники.

Завантажити документ

Джерело
 

Теги:
Читайте також:

"Сергій Шкарлет: не можна позбавляти вчителя зарплати на час дистанційки"

"ТОП-10 вчителів в номінації "Вчитель прифронтової зони""

"Затверджено професійний стандарт директора школи"

Місце в рейтингу новин: 843 місце
Рейтинг 0 из 5 на основе 0 оцінок
Коментарі {0}

Чтобы оставить свой комментарий, необходимо зарегистрироваться.

Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Інші новини