UA Рус

Курс для тьюторів дітей з особливими потребами

02.08.2019 798 Друк
Курс для тьюторів дітей з особливими потребами
Коли: 04 жовтня 2019 – 03 листопада 2019
Де: Київ вул. Олександра Пироговського 18, 2 поверх
Місце: Academy of Tutoring
Дивитись на карті
9 200 грн

Триденні семінари-тренінги по підготовці тьюторів для роботи з дітьми з особливими потребами у шкільних та дошкільних установах.

Для кого курс?

  • для тьюторів та починаючих фахівців

  • вчителів та батьків дітей з особливими потребами, які планують  працювати тьютором (асистентом) дитини

  • батьків, які хочуть отримати знання і систему роботи з освітнім процесом дитини, найняти тьютора і координувати освітньо-корекційну програму своєї дитини

  • вчителів які хочуть зрозуміти, як працює система об'єднаних груп і навчитися в ній працювати

Що ви отримаєте?

  • розуміння загальної комплексної системи роботи в об'єднаних групах;

  • знання про сучасні системи роботи з дітьми з особливими потребами в освітніх установах;

  • розуміння принципів групової гри, комунікації, адаптації матеріалу для дітей з особливими потребами;

  • практики співпраці / кооперації всіх учасників освітнього процесу у змішаних групах;

  • відпрацювання основних практик методом кейс-стаді;

  • на третьому рівні ми заглибимося в принципи групової динаміки та розуміння принципів роботи і розвитку творчого процесу.

 Скорочена програма першого рівня:

        День 1

  • Що означає бути тьютором?

  • Основні етапи розвитку дитини

  • Діти з особливими потребами, які вони? Які їх особливі потреби з точки зору освіти?

  • Цілі та задачі системи освіти

    День 2

  • Сучасні педагогічні підходи при роботі з дітьми з особливими потребами

  • Відношення    до дітей з особливими потребами.·

  • Види терапій і програм втручання при роботі з дітьми з особливими потребами

  • «Принцип трьох» — напрям роботи тьютора·

  • Основний інструментарій тьютора. Методи та підходи в роботі тьютора

    День 3

  • Спільна робота у команді: важливість, засоби реалізації.

  • Робота з педагогічними командами дома, в дитячому садку та школі.

  • Як уникнути основних помилок в роботі тьютора? 

  • Постановка особистих цілей в роботі тьютора

Скорочена програма другого рівня: (Тільки для учасників, що закінчили перший рівень)

        День 1

  • Що таке комунікація? Розширення навичок комунікації. Альтернативна комунікація

  • Нові форми групового та індивідуального навчання

        День 2

  • Поведінкові принципи в інклюзивній освіті

  • Гра — що, навіщо і як?

  • Сенсорні потреби та сенсорні ігри

    День 3

  • Проектна робота, як альтернатива фронтального навчання

  • Як вибудовувати комфортні умови для успішної роботи?

  • Як уникнути основних помилок?

Формат семінарів-тренінгів— фронтальні лекції, кейси, робота в міні-групах, груповий брейнштормінг.

По закінченні курсу видається сертифікат учасника курсу тьюторів.

Про тренера: 16 років досвіду в освітніх проектах різних рівнів складності. Співзасновник Studio 3/4, ведучого проекту Тель-Авіва в області неформальної освіти, педагогічний консультант ізраїльських, українських та російських шкіл і освітніх центрів, міждисциплінарний фахівець, візіонер освіти; колишній командир освітніх проектів в Армії оборони Ізраїлю; колишній фахівець в освітніх проектах міжнародного агенства для Ізраїлю- Сохнут, колишній контент-координатор Institute of Education, Art and Identity. Директор і співзасновник програми "Me-City-Space" обмен специалистов и студенческая програма, Израиль- Германия.

Основна діяльність: консультування команд фахівців і співробітників в освітніх установах; консультування сімей; навчання та супервізія тьюторів, які працюють з дітьми з особливими потребами в дитячих садах, школах, школах-інтернатах та ін. освітніх установах.Марина відкрила в Тель-Авіві школу-студію неформального утворення Studio ¾ для дітей і дорослих, в якій реалізуються освітні інклюзивні програми. Марина бере участь в якості запрошеного фахівця з боку Ізраїлю в міжнародних проектах по інклюзії дітей з особливими потребами, сучасної та неформальної освіти.Навчалася в Університеті Тель-Авіва на міждисциплінарному і педагогічному факультетах, вивчала поведінковий аналіз ABA, міждисциплінарний підхід в психоаналізі, ведення груп.Марина проводить семінари для вчителів, директорів і представників державних структур у сфері освіти, веде освітні вебінари, постійний спікер конференцій:  “Международной конференции по аутизму “Открывая двери”,"EdCamp Ukraine" та спеціальний спікер Другого Міжнародного Конгресу Тьюторингу.

Со-ведуча на третьому рівні: Анна Ше - практикуючий арт-терапевт (МА, Clinical Art Therapy, University of Long Island, NY, USA), член Американської Арт-терапевтичної асоціації. Директор студії арт-терапії «Саме». Має досвід роботи в якості клінічного арт-терапевта в міжнародних гуманітарних місіях: Rebecca School, NY, USA—терапевтична денна школа для дітей з діагнозом аутизм, Living Museum, NY, USA — реабилитационная площадка при Creedmoor Psychiatric Center, NY, USA, Місія Червоного Хреста з психологічної допомоги та підтримки жертвам природних катаклізмів.

Дати проведення:

1 рівень: 4-6 жовтня 2019
2 рівень: 11-13 жовтня 2019
3 рівень: 1-3 листопада 2019

Вартість пакетів:

1 рівень + 2 рівень – 340$ (9 200 грн.)
1 рівень + 2 рівень + 3 рівень – 450$ (12 200 грн.)
Окремо можна придбати 2 та 3 рівень (для тих, хто раніше пройшов 1 та/або 2 рівні) – 170$   (4 600 грн.) кожен.

Знижки:

Студенти - 10%
Члени спільноти "Ми - разом"  - 5%

Адреса проведення: Київ, вул. Олександра Пироговського 18, 2 поверх

 Семінари - тренінги проходять в партнерстві зі Спільнотою родин «Ми-разом».

Основні засади спільноти:

- Ми віримо, що гармонійним суспільство є тоді, коли в ньому панують принципи взаємоповаги і взаємодопомоги, толерантності і прийняття.

- Люди з особливими потребами - частина нашого суспільства.

- Це нормально - бути з особливими потребами. Це нормально - бути не таким як усі. Це нормально - дружити з різними людьми. Це нормально - поважати, розуміти, допомагати. Місія спільноти: Допомога в розвитку і реабілітації особливих сімей через інформування суспільства про проблеми особливих сімей та створення в суспільстві атмосфери поваги і прийняття дітей і дорослих з особливими потребами.

Подія на мапі:

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті




Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача