Триденні семінари-тренінги по підготовці тьюторів для роботи з дітьми з особливими потребами у шкільних та дошкільних установах.
Для кого курс?
для тьюторів та починаючих фахівців
вчителів та батьків дітей з особливими потребами, які планують працювати тьютором (асистентом) дитини
батьків, які хочуть отримати знання і систему роботи з освітнім процесом дитини, найняти тьютора і координувати освітньо-корекційну програму своєї дитини
вчителів які хочуть зрозуміти, як працює система об'єднаних груп і навчитися в ній працювати
Що ви отримаєте?
розуміння загальної комплексної системи роботи в об'єднаних групах;
знання про сучасні системи роботи з дітьми з особливими потребами в освітніх установах;
розуміння принципів групової гри, комунікації, адаптації матеріалу для дітей з особливими потребами;
практики співпраці / кооперації всіх учасників освітнього процесу у змішаних групах;
відпрацювання основних практик методом кейс-стаді;
на третьому рівні ми заглибимося в принципи групової динаміки та розуміння принципів роботи і розвитку творчого процесу.
Скорочена програма першого рівня:
День 1
Що означає бути тьютором?
Основні етапи розвитку дитини
Діти з особливими потребами, які вони? Які їх особливі потреби з точки зору освіти?
Цілі та задачі системи освіти
День 2
Сучасні педагогічні підходи при роботі з дітьми з особливими потребами
Відношення до дітей з особливими потребами.·
Види терапій і програм втручання при роботі з дітьми з особливими потребами
«Принцип трьох» — напрям роботи тьютора·
Основний інструментарій тьютора. Методи та підходи в роботі тьютора
День 3
Спільна робота у команді: важливість, засоби реалізації.
Робота з педагогічними командами дома, в дитячому садку та школі.
Як уникнути основних помилок в роботі тьютора?
Постановка особистих цілей в роботі тьютора
Скорочена програма другого рівня: (Тільки для учасників, що закінчили перший рівень)
День 1
Що таке комунікація? Розширення навичок комунікації. Альтернативна комунікація
Нові форми групового та індивідуального навчання
День 2
Поведінкові принципи в інклюзивній освіті
Гра — що, навіщо і як?
Сенсорні потреби та сенсорні ігри
День 3
Проектна робота, як альтернатива фронтального навчання
Як вибудовувати комфортні умови для успішної роботи?
Як уникнути основних помилок?
Формат семінарів-тренінгів— фронтальні лекції, кейси, робота в міні-групах, груповий брейнштормінг.
По закінченні курсу видається сертифікат учасника курсу тьюторів.
Про тренера: 16 років досвіду в освітніх проектах різних рівнів складності. Співзасновник Studio 3/4, ведучого проекту Тель-Авіва в області неформальної освіти, педагогічний консультант ізраїльських, українських та російських шкіл і освітніх центрів, міждисциплінарний фахівець, візіонер освіти; колишній командир освітніх проектів в Армії оборони Ізраїлю; колишній фахівець в освітніх проектах міжнародного агенства для Ізраїлю- Сохнут, колишній контент-координатор Institute of Education, Art and Identity. Директор і співзасновник програми "Me-City-Space" обмен специалистов и студенческая програма, Израиль- Германия.
Основна діяльність: консультування команд фахівців і співробітників в освітніх установах; консультування сімей; навчання та супервізія тьюторів, які працюють з дітьми з особливими потребами в дитячих садах, школах, школах-інтернатах та ін. освітніх установах.Марина відкрила в Тель-Авіві школу-студію неформального утворення Studio ¾ для дітей і дорослих, в якій реалізуються освітні інклюзивні програми. Марина бере участь в якості запрошеного фахівця з боку Ізраїлю в міжнародних проектах по інклюзії дітей з особливими потребами, сучасної та неформальної освіти.Навчалася в Університеті Тель-Авіва на міждисциплінарному і педагогічному факультетах, вивчала поведінковий аналіз ABA, міждисциплінарний підхід в психоаналізі, ведення груп.Марина проводить семінари для вчителів, директорів і представників державних структур у сфері освіти, веде освітні вебінари, постійний спікер конференцій: “Международной конференции по аутизму “Открывая двери”,"EdCamp Ukraine" та спеціальний спікер Другого Міжнародного Конгресу Тьюторингу.
Со-ведуча на третьому рівні: Анна Ше - практикуючий арт-терапевт (МА, Clinical Art Therapy, University of Long Island, NY, USA), член Американської Арт-терапевтичної асоціації. Директор студії арт-терапії «Саме». Має досвід роботи в якості клінічного арт-терапевта в міжнародних гуманітарних місіях: Rebecca School, NY, USA—терапевтична денна школа для дітей з діагнозом аутизм, Living Museum, NY, USA — реабилитационная площадка при Creedmoor Psychiatric Center, NY, USA, Місія Червоного Хреста з психологічної допомоги та підтримки жертвам природних катаклізмів.
Дати проведення:
1 рівень: 4-6 жовтня 2019
2 рівень: 11-13 жовтня 2019
3 рівень: 1-3 листопада 2019
Вартість пакетів:
1 рівень + 2 рівень – 340$ (9 200 грн.)
1 рівень + 2 рівень + 3 рівень – 450$ (12 200 грн.)
Окремо можна придбати 2 та 3 рівень (для тих, хто раніше пройшов 1 та/або 2 рівні) – 170$ (4 600 грн.) кожен.
Знижки:
Студенти - 10%
Члени спільноти "Ми - разом" - 5%
Адреса проведення: Київ, вул. Олександра Пироговського 18, 2 поверх
Семінари - тренінги проходять в партнерстві зі Спільнотою родин «Ми-разом».
Основні засади спільноти:
- Ми віримо, що гармонійним суспільство є тоді, коли в ньому панують принципи взаємоповаги і взаємодопомоги, толерантності і прийняття.
- Люди з особливими потребами - частина нашого суспільства.
- Це нормально - бути з особливими потребами. Це нормально - бути не таким як усі. Це нормально - дружити з різними людьми. Це нормально - поважати, розуміти, допомагати. Місія спільноти: Допомога в розвитку і реабілітації особливих сімей через інформування суспільства про проблеми особливих сімей та створення в суспільстві атмосфери поваги і прийняття дітей і дорослих з особливими потребами.
Подія на мапі:
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном