Київський міжнародний інститут соціології з 15 по 27 серпня 2021 року проводив всеукраїнське опитування школярів, використовуючи метод особистих інтерв’ю з використанням комп’ютера. Загальна кількість опитаних становить 1022 респонденти, що мешкають у 78 населених пунктах усіх областей.У Луганській та Донецькій областях опитування проводилися тільки на територіях, що контролюються Україною.
На питання, як учні оцінюють дистанційне навчання, 51% опитаних школярів надав негативну відповідь. Лише 40% ставляться до онлайн-навчання позитивно. Водночас 57% школярів вказали, що рівень викладання на онлайн-уроках нижче, ніж на уроках в класах.
Одним з основних питань дослідження було запитання про те, чого учні бояться найбільше при поверненні до традиційного шкільного навчання. Одним з найбільших бар’єрів для учнів обох країн виявились незручності пов’язані з необхідністю рано вставати й добиратись в школу – його вказали 34% польських та 36% українських школярів.
На запитання, яку форму навчання обрали напередодні початку нового навчального року, 65% надали перевагу традиційному очному формату.
Яке технічне забезпечення мали школярі під час дистанційного навчання минулого року:
Бар’єри, які заважають учням повертатися до традиційного навчання:
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном