Про це на брифінгу в Медіацентрі Україна-Укрінформ сказав голова Комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак.
“На жаль, вимушений констатувати, що в Україні централізованої ефективно працюючої системи зрізу освітніх втрат або досягнень майже не існує. Єдине — ЗНО або НМТ можна вважати системою освітньої аналітики або оцінки освітніх досягнень, тому що це все-таки механізм вступу до університетів, а не механізм, який тестує знання на виході зі школи. Тому один із законопроєктів, який зареєстрований нашим Комітетом і на найближчому засідання ВР ми очікуємо на розгляд, - це проєкт про повернення державної підсумкової атестації, яка могла б стати одним з елементів цієї системи загальнонаціонального оцінювання знань”, - сказав Бабак.
Він додав, що в травні Комітет проведе слухання, присвячені освітнім втратам і вимірюванням освітніх розривів.
Наразі, за словами Бабака, при оцінці освітніх втрат або досягнень Україна покладається на дані досліджень, які проводить OECD (Організація економічного співробітництва та розвитку), зокрема на дослідження PISA, яке проводиться кожні 4 роки для оцінки знань школярів у віці 15 років.
Останнє дослідження PISA було проведене у жовтні 2022 року, детальний аналіз результатів буде у жовтні 2023.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном